Veel gestelde vragen

CONTACTEER ONS

Tickets

Betalen

Terugbetalingen

Special needs

Handicapledsager

Ticket - special needs

Especially for courses

Partners

Overige vragen

Voorwaarden met betrekking tot ziekte (bij het afsluiten van een annuleringsverzekering)

De klant moet uiterlijk om 12.00 uur op de datum van het event contact opnemen met LiveBy. LiveBy kan om geldige documentatie vragen, zoals medische rapporten en ondertekende documenten.

 

Heeft LiveBy speciale zakenpartners?

Ja. Afgezien van onze algemene partners, de organisatoren van wie de tickets worden verkocht via onze service en de vele locaties en events, werken we nauw samen met een aantal bekwame en professionele bedrijven in de branche, zoals:

Athenas - Een professioneel topbureau voor sprekers die veel van onze contacten met interessante sprekers afhandelen en faciliteren
 

 

Wanneer ontvang ik mijn ticket(s)?

Je ontvangt jouw ticket(s) direct na jouw aankoop, ongeveer 5-10 minuten erna. Als je je ticket(s) niet binnen 5-10 minuten hebt ontvangen, controleer dan eerst je spamfilter. Als je daar geen e-mail van ons vindt, neem dan contact met ons op via contact@liveby.nl.

 

 

 

Hoe ontvang ik mijn ticket(s)?

Na jouw aankoop ontvang je een automatische bevestiging per e-mail waarin je een link naar jouw daadwerkelijke ticket(s) vindt.

 

 

 

 

 

 

Wanneer ontvang ik mijn ticket(s)?

Je ontvangt jouw ticket()s direct na jouw aankoop, ongeveer 5-10 minuten erna. Als je je ticket(s) niet binnen 5-10 minuten hebt ontvangen, controleer dan eerst je spamfilter. Als je daar geen e-mail van ons vindt, neem dan contact met ons op via contact@liveby.nl

 

 

 

 

Ik ben mijn ticket(s) kwijt - wat moet ik doen?

Als je de e-mail met jouw ticket(s) niet meer kunt vinden, neem dan contact met ons op via contact@liveby.nl. Stuur ons de informatie die is gebruikt om het/de ticket(s) te boeken, zoals naam en e-mailadres. Hierdoor kunnen we je tickets snel vinden en kunnen we je ticket(s) opnieuw mailen.

 

 

 

Ik heb het verkeerde ticket gekocht - wat moet ik doen?

Het is niet mogelijk om tickets te wijzigen. Als je een ticket hebt gekocht voor een event dat niet door LiveBy is georganiseerd, kun je contact met ons opnemen via contact@liveby.nl. We nemen dan contact op met de organisator en kijken of ze bereid zijn je ticket te wijzigen. 

 

 

 

Heb ik een fysiek ticket nodig?

Tickets kunnen rechtstreeks vanaf jouw telefoon worden gescand, zodat je het ticket niet noodzakelijk hoeft af te drukken. Het scherm op jouw telefoon moet echter wel in orde zijn.

 

 

 

 

Ik heb een verkeerd e-mailadres gebruikt bij het kopen van mijn ticket - wat moet ik doen?

Als je denkt dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd, neem dan contact met ons op via contact@liveby.nl zodat we het probleem kunnen oplossen en je tickets opnieuw kunnen verzenden.

 

Hoe kies ik een genummerd reserveringsticket op LiveBy?

Sommige events hebben genummerde reserveringen. Dit wordt automatisch afgehandeld en je kunt jouw stoel niet zelf kiezen. Je ontvangt de zitplaatsen die zich het dichtst bij het podium bevinden op het moment van bestelling in de sectie/categorie waar je jouw ticket koopt. Het ticket bevat informatie over rij en nummer. Als je speciale behoeften of beperkingen hebt waarvoor een specifieke stoel vereist is, neem dan contact met ons op via contact@liveby.nl zodat we een oplossing kunnen vinden.

 

 

Ik heb een kaartje gekocht voor een vriend, familielid of een ander persoon, maar mijn naam staat op het kaartje - wat moeten we doen?

Elk ticket heeft een unieke ID en QR-code, dus de naam op het ticket is niet van belang.

 

Kan ik een LiveBy cadeaubon kopen?

Helaas is dat op dit moment niet mogelijk. Maar dat zal het snel wel zijn. 

 

Ik kan geen tickets kopen - wat moet ik doen?

Er kunnen veel redenen zijn voor het feit dat jouw order niet is uitgevoerd. Controleer eerst of je geen typefouten hebt gemaakt bij het verstrekken van jouw gegevens en of je een geldige betaalpas gebruikt. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem je contact met ons op via contact@liveby.nl

 

Kan ik een factuur krijgen of met EAN betalen?

Ja. Je kunt een factuur krijgen en met EAN betalen. Neem gewoon contact met ons op via contact@liveby.nl. Er worden €3,50 euro extra voor factureringskosten in rekening gebracht.

 

Hoe betaal ik voor mijn tickets?

Je kunt de volgende betaalmethoden gebruiken bij het bestellen van tickets:
Ideal, Visa, Mastercard, Maestro, American Express.
Als je per factuur of EAN wilt betalen, neem dan contact met ons op via contact@liveby.nl. Er wordt €3,50 euro extra voor factureringskosten in rekening gebracht.

 

Kan ik kortingen voor kinderen, studenten of senioren krijgen?

Nee, het is niet mogelijk om kortingen voor kinderen, studenten of senioren te krijgen op events georganiseerd door LiveBy.

 

 

Ik wil dat mijn ticket wordt terugbetaald - wat moet ik doen?

Helaas worden tickets niet terugbetaald. Volgens de Consumer Contract Act '17 (2) en '9 (2) nr. 2a vallen gekochte tickets niet onder het annuleringsrecht. Tickets worden echter wel terugbetaald in geval van geannuleerde events.

 

 

 

Ik zit in een rolstoel - hoe koop ik een rolstoelkaartje?

Als je een plaats voor een rolstoel nodig hebt, neem dan contact met ons op via contact@liveby.nl of per telefoon van maandag tot donderdag tussen 10.00 en 14.00 uur. Laat ons weten welk event je bijwoont, zodat we je zo snel en efficiënt mogelijk kunnen helpen.

 

Ik heb een gehandicaptenhulp nodig tijdens het event. Moet ik een kaartje kopen voor mijn gehandicaptenhulp?

Als je een gehandicaptenhulp nodig hebt, neem dan contact met ons op via contact@liveby.nl of per telefoon op (+31) (0)20 532 0023 - van maandag tot donderdag tussen 10.00 en 14.00 uur. Zolang de gehandicaptenhulp een geldige documentatie zoals een gehandicaptenhulp-kaart bij zich heeft, krijgt hij/zij gratis toegang bij alle events georganiseerd door LiveBy. Als je een gehandicaptenhulp wilt meenemen naar events die niet door LiveBy worden georganiseerd, kan LiveBy niet garanderen dat dit mogelijk zal zijn omdat de beslissing bij de desbetreffende organisator ligt. Neem gerust contact met ons op zodat we het geval kunnen bekijken.

 

 

Ik heb een handicap of speciale behoefte en mijn vraag gaat niet alleen over ruimte voor een rolstoel - wat moet ik doen?

Als je een handicap of speciale behoefte hebt die verder gaat dan of iets anders betreft dan ruimte voor een rolstoel, kan je contact met ons opnemen via contact@liveby.nl Het is een goed idee om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we kunnen proberen een passende oplossing te vinden.
 .

Kan ik mijn cursusticket annuleren?

Met betrekking tot cursussen georganiseerd door LiveBy:
Inschrijvingen voor cursussen kunnen tot zes weken voorafgaand aan het event kosteloos worden geannuleerd. Als je na deze periode annuleert, worden echter 100% annuleringskosten in rekening gebracht. Annulering dient schriftelijk te geschieden en te worden gemaild naar contact@liveby.nl. Niet verschijnen op een geboekte cursus zal, ongeacht de reden, niet resulteren in een terugbetaling en het volledige bedrag zal worden ingehouden. Let op: Je kunt jouw reservering - tot de datum van de cursus - gratis doorgeven aan een collega. Vergeet niet om contact met ons op te nemen met de naam en het e-mailadres van de nieuwe deelnemer.

Met betrekking tot cursussen niet georganiseerd door LiveBy:
Hiervoor dient u contact op te nemen met de betreffende organiserende partij. 

 

 

Hoe gaat LiveBy om met mijn persoonlijke gegevens?

Over het algemeen geeft LiveBy geen persoonlijke gegevens of andere soortgelijke informatie door via deze website aan externe instellingen of bedrijven. LiveBy behoudt zich echter het recht voor om naam, telefoonnummer en e-mail door te geven aan de organisator van het event waarvoor je een ticket hebt gekocht . Persoonlijke gegevens worden gebruikt zodat de organisator je het/de gekochte ticket/tickets kan sturen en contact met je kan opnemen in geval van annulering, uitstel, enz.

 

 

Ik woon een gratis event bij - heb ik een ticket nodig?

Als je zeker wilt zijn dat je een gratis event kan bijwonen, moet je toch een (gratis) ticket bestellen. Dit komt omdat er mogelijk een beperkt aantal zitplaatsen op het event beschikbaar is.

 

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Ontvang een persoonlijke nieuwsbrief met alle evenementen die aansluiten op uw persoonlijke voorkeuren.

 

LiveBy Nederland - Stadsplateau 7, 3521 AZ Utrecht | KVK: 64976599 - contact@liveby.nl